close

先我唔見議用太貴嘅護膚品,貴唔係一定好,最緊要適合你個人皮膚,如果唔係幾貴都冇用.


本身我都有暗瘡和凹凸洞問題,

最近我試用再生膠原面霜和小紅莓面膜,發覺效果幾好,100多蚊有2,3百蚊效果,用後1~3星期會發現凹凸洞減淡左,連帶黑頭,粉刺,油脂粒同暗倉都少左好多暗瘡印都淡左好多.

洗面方法:先用溫水沖濕面部,用少量潔面乳於掌心揉出泡沫,再把泡沫於面上按摩2~4分鐘,用溫水沖淨,(如黑頭,油脂粒未能洗去時,這時可用黑頭針,有小鐶那邊,於鼻頭上清理黑頭,油脂粒,注意要在毛孔擴張時清理and勿用針頭那邊清理,用針頭只會整傷皮膚,)清理完後用全凍水沖面部2~3分鐘令毛孔收細,再塗上爽膚水便可.之後塗上再生膠原面霜,每日如是.如是每日咁做1~2個月後你會發覺毛孔收細,黑頭,面油,油脂粒同暗倉少左,用左再生膠原面霜和小紅莓面膜皮膚有明顯改善唔再成日油光滿面,但一定要有恆心!其次係少食炸,熱氣食物同少食肉多食菜
.



仲有早晚用洗面露洗一次面就足夠,千萬不要成日洗,因為洗得太多返而會剌激面部產生更多面油,如有面油可用面油紙或清水洗面.再生膠原面霜和小紅莓面膜可加快淡化暗瘡印和凹凸洞好有效架我只係再左2星期都唔夠d新暗瘡印就冇晒,d就比之前唔係咁明顯,仲可以令到膚色一致,唔會又紅又紫滿面斑點印同暗瘡印咁外眼,每星期做1~2次小紅莓面膜,2~3次水份or控油mask,視付各人皮膚不同而定用水份or控油mask
!!





p.s:
我用緊嗰隻小紅莓面膜和再生膠原面霜唔係好多化妝品店有得賣架,如果你想搵就比較困難我可以比幚我買嗰個男仔嘅e-mail,佢做教人護膚架,你親自聯絡佢啦,幾好人架佢,d嘢有用又唔貴,佢仲可以比你免費試用,試到啱先買都得架,試到真係有效先買架,開頭我都驚佢係呃人架或者一上去試完就勁sell嘢逼人買,所以我都係搵朋友陪我一齊上去試,點知佢一d 都冇逼我買嘢仲比我試左好多次都冇黑面同呃錢,但如果要試護膚品就一定要預約架,好多人試架.唔預約要等好耐架
.



嗰個男仔嘅e-mail:ken80806@yahoo.com.hk你可以留下msn比佢等佢add.



arrow
arrow
    全站熱搜

    郭祖民 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()